torsdag den 16. maj 2013

Så begynder tilpasningen

Efter at have prøvet et hav af Roms på både tablet og telefon, er jeg blevet lidt mere til looket fra Vanilla Android (original android) end til Samsung noget mere plastik artige udseende med Touchwiz...
Derfor var det lækkert at se 3Minit portere sin mod til S4.
3minit fulgte med til flere Roms til S3eren, men jeg skiftede den hver gang ud med JKay, fordi jeg var vild med den tilpasning man kunne lave i menuen...
Nu er dette dog 3Minit der er kommet først til S4 så derfor er det den der kører på nu. Det er rart at kunne slå en masse af Samsungs irriterende notifikationer fra, og det er fedt at kunne ændre på farverne. Der er stadig plads til forbedringer i det, men det er en god start.

Google præsenterede desuden igår deres S4 Google edition.. En telefon jeg ikke helt forstår meningen med, når den er 50$ dyrere end standard s4, og ikke kan udnytte alle sensorerne osv. Men det åbner helt sikkert nogle nye muligheder for custom Roms. Også til Samsungs S4. Så vidt jeg har kunnet læse mig til er det I9505 udgaven (quad core udgaven som er den man kan købe i DK) der bliver lavet i Google edition. Så det bliver spændende at følge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar