onsdag den 5. juni 2013

Eco eller ej...

Det var ikke meget jeg fik testet af Eco mode. Pga et nyt cover (Det super lækre Spigen Neo Hybrid) var jeg nødt til at skifte ladekabel i bilen. Kablet blev udskiftet til det originale Samsung kabel. Det er kortere, men ellers kan jeg ikke lige gennemskue hvorfor der pludselig kommer meget mere strøm igennem. Mit cardock program sagde tidligere ca 3,92v, men ligger nu ofte helt oppe på 4,32v. Det har betydet at jeg er fuldt opladet når jeg måder på arbejde, og derfor ikke har det store sammenligningsgrundlag til at teste Eco. Så jeg er tilbage på de optimale indstillinger.
Så sætningen pt hedder Foxhound med Faux123 kernel. (Adam kernel, som er standard i Foxhound synes jeg ikke kører optimalt.)
Super glad for opsætningen. Men som skrevet i sidste post, er det spændende hvad næste update bringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar