søndag den 11. august 2013

Slimbean

Batteriet holdte elendigt i Probam... Jeg skiftede derfor til LiquidSmooth, der lige var kommet til 2.9. Den imponerede mig ikke videre, hvorfor jeg tænkte Carbon skulle have en chance. Carbon er den rom, som Infamous til min Galaxy Tab er baseret på.
Carbon fik lov at køre nogle dage og var langt hen af vejen lige i øjet. Men da Mms ikke virkede måtte jeg videre.
Det er som om al rom udgivelse står stille for tiden, mens de laver Android 4.3, så bugfix kunne jeg jo nok ikke regne med i den nære fremtid.
Derfor faldte valget på den rom jeg tidligere har noteret mig som den bedste AOSP rom - Slimbean. Det der har holdt mig tilbage, og stadig nager mig lidt, er at den ikke er lavet til den internationale i9505, men er porteret fra en amerikansk udgave. Det er der som sådan ikke umiddelbart noget i vejen med, men der skaber alt andet lige forsinkelser på fremtidige udgaver...
Men den kører lækkert i build 8. Det er chronic kernel der følger med, da portering af Slimkernel åbenbart ikke er lige til.
Batteriet er bedre end nogensinde før, alt kører super smooth, og features er som man kan forvente af en AOSP rom,  inkl NFC med screen off. Jeg er rigtig glad for deres SlimPIE, som virkelig bare kører den skal.
Nysgerrigheden tog over da jeg så en ny rom i dag,  nemlig Xylon.. Endnu en blanding som primært er AOKP. Så den skulle lige testes ad, men kunne ikke lige overbevise mig om at den kunne noget alle de andre ikke kan. Så tilbage med NANDROID  backuppen, så jeg slap for at starte forfra igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar