søndag den 9. juni 2013

Foxhound 0.2 - 0.3 - 0.4

Jeg har været helt fint tilfreds med min Omega + 3Minit opsætning, men da jeg så Foxhound var klar til s4eren var der ikke andet at gøre end at komme igang med at flashe.
Foxhound var blandt de første jeg prøvede på s3eren,og derfor nåede jeg ikke at beholde den så lang tid... Der skulle flashes noget mere. Men det var uden tvivl den og Ultima Rom som var dem jeg bedst kunne lide.
Så derfor skulle Foxhound Gearengine 0.2 da på, selvom versionsnummer lød bekymrende lavt. Der gik få dage før den hed 0.3 og under en dag yderligere før den hed 0.4...
Der er stadig lidt børnesygdomme... Nfc payment laver forceclose indimellem, og på den seneste version måtte jeg flashe custom kernel før wifi virkede. (Det betyder jeg ikke får fuldt udbytte af den seneste Samsung opdatering, men der skulle wipes og installeres officiel firmware med Odin... Og det orker jeg ikke, hvis de alligevel får det fixet om nogle dage, eller hvis ex. Fauxkernel får det med i en opdatering).
Jeg elsker at der kommer mere og mere på nu. Jeg kører stadig med 3Minit fordi Nottach xposed mod ikke rigtig vil virke efter 0.2,hvor dev skulle fjerne det igen. Det er ellers en nice mod, men det er lavet til at udgaven, så alt virker ikke optimalt.
Så opsætning er nu Foxhound 0.4/Fauxkernel 3m/3Minit på en MEA base. Det ser godt ud og kører smooth. Nottach kan fjerne den voldsomt irriterende pop up når man skruer helt op for lyden med hovedtelefoner på. Det virker desværre ikke, men det er mit næste mål at få fjernet på en eller anden måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar