onsdag den 12. juni 2013

MEA...

Opdateringen til den tyske MEA firmware viste sig at være mere bøvlet end først antaget.
Samsung har åbenbart ikke frigivet en kernel der passer, så da jeg flashede virkede wifi først ikke. Så måtte jeg lægge en custom kernel på. Faux123 3m virkede, men næsten lige efter kom v4 som jeg fik bootloop med. Så måtte jeg teste ktweaker, og derefter Faux 5 som nu var baseret på ME4 og lavet kompatibel med MEA. Flere har stadig problemer med kameraet, men jeg nåede heldigvis at opdatere med stock kernel, og med ME4 på virker dualcam også (selvom det virkelig ikke er noget jeg bruger).
Scoren I quantum er stadig omkring 12.000 men det hele føles vildt smooth nu (bortset fra de irriterende Nfc payment fc). Antutu giver den højeste score jeg har fået endnu uden overclock nemlig 25.427.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar